27 maj 2012

HEJ

1. Call me maybe kan vara en utav de sämsta låtarna i mannaminne.
2. Imorgon börjar nyttiga månaden. PÅ riktigt.
3. Vickan är i Bali och har varit borta i en evighet.
4. Jag funderar på att ta bort min facebook.
5. Och återigen. Inte för att skryta liksom, men jag har helt på riktigt världens bästa pojkvän. Vill ju bara krympa ihop honom till en köttbulle och äta upp honom. Så sjukt fin.
6. Den där Sims-familjen jag nämnde för ett tag sen. Jag och Danny var ju gifta och hade fyra härliga ungar. Men, ingenting varar ju för evigt och min tid var kommen ikväll. Jag dog. Liemannen var där och Daniel stod bredvid och grät som ett barn. Jag rycktes med lite och grät en skvätt när jag tittade på det här hemska scenariot. Jag ska inte spela mer på ett tag tror jag. Var fan jobbigt på riktigt.
7. Den här ska man helst lyssna på när man är naken och ensam.
Hej!

E

Inga kommentarer: