18 maj 2012

Bästaste dygnet på länge!

Igår bröt vi av Berså-trenden och spelade lite göttegött på El Corazon med Jojjan och Hessman. Det var då fan inte otrevligt! Dynggo stämning och monstermycket kärlek! BRA KVÄLL SA JAG!
Fick lite feeling och drack både en och två vodka redbull, mellanlandade på Noxx och pussade på våra män och avslutade på Peacock med mysgung i baren med Nadja. Så JÄVLA trevligt alltså.

Dock fick man sota för det idag. När man kliver på alkoholtåget när man ska jobba dagen efter går det alltid åt skogen. Hann inte bli riktigt kry under dagen överhuvudtaget och dessutom har vi suttit i skiten. Cpmycket att göra, men trots allt faktiskt jävligt härlig stämning. Och med göttego dricks i fickan samt monsterfina komplimanger från gäster gick jag och satte mig på Sombrita och tog en myseöl med lite jobbisar.

Nu har jag hamnat hemma i min säng och saknar bf. Inte för att skryta eller så, men jag har världens bästa pojkvän. Faktiskt. Bästa är han!

Godnatt kompisar!

E

Inga kommentarer: