15 januari 2012

Lycka är att ha analsex med ett mixerbord

Vaknar av att ljuset sticker lite i ögonen. Det är varmt i rummet och luktar instängt. Börjar känna efter om alla mina lemmar är kvar. Jo då, benen är kvar och så även armarna. Och huvudet är kvar och så har vår polare Huvudvärken kommit på besök. Han har varit frekvent på att hälsa på den senaste tiden. Kul. 
Nu börjar det gå upp för mig att det är ingen vanlig morgon. Det är ju tamejfan dagen efter igår...




Igår älskade vi. Jag och mixarna. Vi började mjukt. Lite pill på diskanten, en smekning på joggen. Mmm. Ju längre tiden gick ju hårdare blev det. Vi blev varma i kläderna och litade mer på varandra. Om det gick att ha analsex med ett mixerbord, så hade jag det igår. Analsex like a baawwws. 






Det var en fantastisk kväll igår. Nästan allt satt och det var fullt på dansgolvet. Mår som en påse löst hundbajs, men det är okej för att jag är ändå lycklig. Negerlycklig.

2 kommentarer:

Mr. Noa sa...

Lol. You mad bro?

walle sa...

kom hem nu ja saknar min wifey