12 maj 2012

Blir ju så trött va



Kom ifrån jobbet vid 21ish cirkus. Knallar hemåt, magplaskar i bingen och har spelat Sims i fyra timmarish. Standard. Hittade ingen tofs men däremot mitt Björn Borg-hårband på golvet. Kom åt Photo Booth och blev ju bara så jävla trött när jag låg och tittade på mig själv en stund.
Måste styra upp det där jävla raset alltså...

























Så, efter ett tag när jag legat och försökt göra mig till för Photo Booth avslutade jag aktiviteten med den här bilden. Och nu har jag legat och tittat på den en stund och utvärderat de senaste dagarna samtidigt som jag korsat benen för att jag är så kissnödig men inte orkat gå och kissa.


Det här har hänt de senaste dagarna i alla fall;

1.
Spelat massa Sims 3 och i min familj i Sims så är jag och Daniel Peter (pojkvän förövrigt!) gifta och bor ihop. Han heter Daniel Haajama. Han är en jävel på att laga marmeladmackor och på att kyssas (i Sims då) och dessutom jobbar han som polis och hans högsta dröm är att bli superspion. Jag själv är lång, smal och har långt, ljust Törnrose-hår. Jag är extremt framgångsrik och jobbar som någon slags avdelningschef men siktar på att bli VD.

Vid nästa befordran har jag bestämt att vi ska expandera Haajama-släktet och avla till oss tre härliga små liv. Morgan, Marie och Markus. Och sista dagen innan vi blir gamla tänkte jag att vi skulle adoptera till oss ett litet övergivet barn också. Jag hoppas på en glad, liten chokladboll.

2.
Jag har slutat med femte sorten av p-piller. Zoley. Jag började tappa det. Muckade gräl, lipade för ingenting, deppade för hur ledsen jag skulle bli om det tog slut mellan mig och Danny, humörsvängningar DELUXE! Etc etc etc. Skiter i det helt enkelt.
Avhållsamhet och handhållning i fortsättningen!

3. 
Jag har insett att alla män faktiskt inte är grisar som inte bara är ute efter att stampa på ens självkänsla eller hjärta. Det finns trots allt ett och ett annat guldkorn ute i storstadsdjungeln. Jag har lurat och ljugit till mig en 10:a. Väldigt kär och sånt.

4.
En annan asjobbig sak. Har på väldigt kort tid funnit mig på flertalet vimmelbilder. Jag ska hålla mig extremt långt borta från fotografer i fortsättningen. Jag ser tamejfan inte klok ut nånstans. Ser jag inte ut som mina föräldrar är ödla respektive elefant så ser jag hjälplöst berusad ut. Fulfet liksom.


Orkar inte skriva mer än såhär. Trött och så!
Hej

Inga kommentarer: