10 april 2012

Söndag fast egentligen måndag

Möter upp de härliga jobbarkompisarna på Ett Glass. Skaldjurssoppa sköljs ner med champagne. Skeppet styrs mot Sense där vi dricker mer champagne och koser oss. Några blir kvar på Sense och några hamnar på Jekyll. Där tappar vi det lite a la Gothia disco. Men kul var det! 










































Idag upptäckte jag även att mitt liv inte är som på film. Huvudrollsinnehavaren vaknar alltid upp snygg i fejset, vackert lent hår, fräscha tänder och doftande som en sommaräng. Jag vaknade upp och såg ut som en prostituerad (IGEN!) med tovigt hår och stank som curryturk. Råkade visst även somna samtidigt som jag åt kebab igår natt och inte hunnit svälja delikatessen innan jag däckade. Det var en trevlig överaskning imorse. 

Kärlek!
V

Inga kommentarer: