14 april 2012

Det här känns lite obehagligt

Jag känner mig blyg och vet inte riktigt hur jag ska bete mig...
Var ett litet tag sen jag skrev något här.

Det här har hänt.  

Jag har flyttat hem till käraste Göteborg och Lunden och jag är väldigt lycklig.
Jag har fantastiska jobb, vänner och har även stämplat en kille med "POJKVÄN" i pannan.
Jag har tagit en del fyllor och jag har helt på riktigt sugit i mig all bra energi jag har kommit över.
Vickan är en av mina "närmast anhöriga" on paper, jag har konstaterat att mina bakfyllor är en 24-timmars-grej, jag har köpt converse-platforms, jag har färgat håret, jag har snott jävligt onödiga saker på fylleriet och jag har känt min kärleksprins skägg rivas på ryggen varje natt.
Det var inte otrevligt!


Just precis nu tänkte jag gå in i duschen och radera allt jävla kroppshår från halsen och nedåt och tona lite hår. Sen tänkte jag smälla mina fötter i olivoljepåsar. Har hört att man ska få bebisfötter då.
OCH!
Jag kom på en kunglig idé! Eftersom att det här kommer ta tid och faktiskt är jävligt tråkigt så ska jag ta med datorn in på bajsrummet och sitta och kolla på Vänner medan jag sitter i duschen! Så jävla smart va!

E


Inga kommentarer: