7 januari 2012

Jo, tack.

Vi klipper av alla jävla band som finns med män. 
(Förutom män som är våra vänner då. Dem håller vi nära hjärtat.) 
Vi börjar träna, raka gorilla-benen, inmundigar alkohol i normal mängd, borstar tänderna varje kväll innan bingen och blir framförallt jävligt härliga.
Vi ska jobba på vår självkänsla som är lika deprimerande som halvbånge, bli imponerande smarta och spara massor med pengar. 


Har ju varit planen ett bra tag nu liksom...


Men nu under bögjulen har jag har tryckt i mig omänskliga mängder chips, håret på benen börjar klättra ner på fötterna och mängden av alkohol är fan sjuklig. Självkänslan är fan nollad, jag känner mig lika smart som en 12-åring och pengarna från sparkontot försvinner på sprit, kläder, mat och taxi.


Fyfan. 


MEN. 
Imorgon vänder det. På riktigt. 
Signat upp på SATS, rakat benen, plockat ögonbrynen, håller mig borta från sprit och munnen luktar fräscht av First Price-tandkräm. Den dåliga självkänslan ska få sig en käftsmäll och nu fan ska jag bli allmänbildad utav bara helvete! Lön (som visserligen är tragiskt låg den här månaden) showar strax upp och nu ska jag bara lägga upp en schysst framtidsplan. 
Känns ju fan ändå bra det här. Och dessutom har vi bra sex också! 
Äe, det här kommer bli bra alltså. Jag tror så.



Inga kommentarer: