29 januari 2012

Jag kommer dö ensam

Efter alla äventyr i kärleksparadiset och världsmetropolen Sälen har min lilla kroppshydda varit svag och ömtålig, precis som en fågelunge. Tro fan att man blir sjuk nu. På. En. Lördag. 
Är så fruktansvärt avundsjuk på alla mina vänner som antingen:


- är ute och dricker hinkvis med läskande margaritas, lyssnar på fet musik och tafsar på tuttar. 
- jobbar och tjänar aaaaaaasmycket pengar som dom sedan sparar (prakt-as) för att åka utomlands där dom träffar en rik och snygg man och lever lyckliga i alla sina dagar. 
- ligger på en björnfäll framför en öppen brasa med mannen dom älskar. Dom dricker säkert riktigt gott rödvin, äter steak tartar och håller hand när dom älskar mjukt med varandra. 


Och jag sitter i min säng med sprängande huvudvärk och äter köpt pasta bolognese... 








Om jag ändå bara haft en katt

Inga kommentarer: