12 december 2011

Söndag. 
Idag har jag jobbat elva timmar, smack! och Vickan var bakfull som ett as och hade ångest. 
Då kände jag faktiskt att i alla fall mitt liv var gött. 


Vi, Stine och Emma har svullat som grisar och haft lite singel-depression. Somliga har pratat om senaste ligget inatt och andra har pratat om sitt onaturligt obefintliga sexliv. 


Kom och tänka på det där med Maslows behovstrappa... 
Ingick inte sex i grunden där någonstans? Tror fan det... 


Skulle behöva tvätta eftersom att mina strumpor luktar helt överjävligt. På riktigt. Gammal ost liksom. 


Jag funderade på att köra en rådiet fram tills nyår och bara droppa julfettet liksom. Fatta nice?!
Tvek dock på hur bra det kommer gå... Antagligen åt helvete. 


Är skadat sugen på mjölk. 


Ja, det var det. Hej

Inga kommentarer: