21 november 2011

Jag vill ha en kåt, stark och känslig man

1. 
Jag köpte en ny päls häromdagen. Fårpäls och lång. 
Vill minnas att mitt ex morsa hade en likadan. Sånt tycker jag är kul!
Dessutom köpte jag en pälsmössa. 
Min nya stil är Östermalmskärring. 
























2. 
Vi fick ett fantastiskt besök av Brian och Sebastian idag.
Vi åt mat och skvallrade. Helt fantastisk måndag!
























3.
Vi har pratat om hur vi vill ha våra män ikväll.
Vi vill ha dem;
långa, bredaxlade, manligt muskulösa, skäggiga, grova, 
händiga, trygga, uppmärksamma, initiativtagare, äventyrliga,
pålitliga, humoristiska, varma, kåta, känsliga, hårda (psykiskt och fysiskt),
familjemän, gentlemän, ärliga, genomgoda, principfasta, starka, etc.

Vi tänker oss som såhär. Lite mer hygienisk, men i stort sett:





















4.
Dagens låt. 







/ E

Inga kommentarer: